طراحی سایت آموزشی > 자유게시판

본문 바로가기
사이트 내 전체검색

자유게시판

طراحی سایت آموزشی

페이지 정보

profile_image
작성자 Amparo
댓글 0건 조회 36회 작성일 24-08-25 18:02

본문

ویژگی سایت آموزشی
سایت‌های آموزشی با توجه به نوع مصرف و کاربردی که دارند و هدفی که برای آن طراحی شده‌اند ویژگی‌های خاص خود را دارند.

چرا سایت شخصی ؟
ساخت وب‌سایت شخصی روشی برای معرفی کسب‌و‌کار و نمونه کارها می‌باشد که به صورت مستقیم امکان دیجی دینگ دریافت نظرات دیگران را فراهم کرده و در طیف وسیعی ارتباطات گسترده‌ای به ارمغان می‌آورد که در برندسازی یک شخص تاثیر بسیاری دارد.

چرا کمپین سئو ؟
کمپین سئو شامل مجموعه فعالیت‌ها و برنامه‌هایی است که بمنظور بهبود و ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام می‌گیرد.

به خاطر داشته باشید تکتیک‌های سئو کلاه سیاه را چه آگاهانه انجام دهید و چه ندانسته، به شدت توسط گوگل جریمه می‌شوید به همین منظور آشنایی با این تکنیک‌ها برای افرادی که در حوزه سئو فعالیت می‌کنند لازم و ضروری می‌باشد.
Keyword stuffing :

در دنیای امروز ما با انواع برندها احاطه شده‌ایم، پس دانستن اینکه برند و برندسازی چیست یکی از موضوعات مهم قرن جدید محسوب می شود.
وقتی از برند حرف می‌زنیم، منظورمان فقط برندهای بزرگ بین‌المللی مانند اپل و آمازون و گوگل و کوکاکولا نیست، بلکه برندهای کوچک‌تر ملی و محلی هم در این دسته هستند. برندهای موچکتری که با هم در رقابت هستند تا سهم خود را از سبد زندگی‌مان کسب کنند.

شاید شما هم یادتان باشد. وقتی چند سال قبل موضوعی را در گوگل سرچ می‌کردید. یک لیست تقریبا تکراری مقابلتان می‌گذاشت. محتوای بیشتر سایت‌ها کپی بود و تولید محتوا مثل امروز معنا نداشت. گوگل به دنبال راه‌حلی برای حل مشکل بود و با آپدیت الگوریتم‌های خود نتایج جستجو را تا حد زیادی از Duplicate Content پاک کرد. امروز محتوای تکراری به هر شکل و نوعی توسط گوگل به عنوان یک امتیاز منفی و خطرناک برای سایت به حساب می‌آید.

با این‌که از زمان به وجود آمدن موتورهای جستجو محتوای متنی جایگاه ویژه‌ای نزدشان داشتند، اما نباید انواع دیگر محتوا را دست‌کم بگیرید. عناصری مثل تصاویر گرافیکی، انیمیشن، ویدئو، اینفوگرافیک، فایل صوتی یا پادکست و غیره. استفاده از این‌ها به طور معجزه‌آسایی سئو سایت را بالا می‌کشد. کاربران با دیدن یک سری نوشته خالی خسته شده و احتمال این‌که کلا محتوا را کنار بگذارند زیاد است.
استفاده از ابزارهای مختلف انتقال محتوا کاربر را عاشق شما و محصولاتتان می‌کند. این در برندسازی و ماندگاری در ذهن کاربر هم نقش مهمی دارد. اگر محتوایی خاص و در عین حال قدرتمند تولید کنید احتمالا، برند شما در ذهن کاربر می‌ماند و برای مشکلات بعدی هم به سایت شما مراجعه می‌کند.
بروزرسانی محتوا (Update Content)

در حقیقت باید بپذیریم که نمی‌توان برند را تعریف کرد. هر تعریفی ارائه دهید، عده‌ای راضی و عده‌ای ناراضی خواهند شد.
یک روش شانه خالی کردن از زیر بار این مسئله، آن است که بیست یا سی تعریف برند را دیجیتال مارکتینگ فهرست کنم و به شما ارائه بدهم. اما چنین سبکی بیشتر به درد کتاب‌های مرجع و هندبوک‌ها می‌خورد و کار ما را راه نمی‌اندازد.
بنابراین، از میان انبوه تعریف‌های ارائه شده، چند مورد را که مفید است، انتخاب کرده‌ام و مطرح می‌کنم.
این موضوع را به خاطر داشته باشید که ادعایم این نیست که تعریف برند در این چند مورد خلاصه می‌شود، بلکه تأکیدم بر این دیجی دینگ است که وقتی اصطلاح برند را به کار می‌برم، این تعریف‌ها را مد نظر دارم:
برند یعنی قول و قرار

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


재단소개 | 개인정보처리방침 | 서비스이용약관| 고객센터 |

주소: 전북 전주시 완산구 홍산로254 3층
연락처 : 010-3119-9033 | 개인정보관리책임자 : 이상덕